Lexus демонструє концептуальну модель Sport Yacht
ІСТОРІЯ ПОЯВИ
Кілька років тому підрозділ Toyota Marine Department запросив президента TMC Акіо Тойоду провести кілька днів на воді і випробувати нову лінійку преміальних яхт від компанії Ponam, що незабаром мали надійти у продаж в Японії. Акіо Тойода був вражений потужністю турбодизельних двигунів, а також керованістю і стійкістю досконалих корпусів. Будучи Головним бренд-директором Lexus International, він одразу усвідомив потенціал ефектних і потужних яхт преміум-класу для доповнення іміджу Lexus.
У результаті профільний підрозділ Marine Department зайнявся оцінкою того, як преміальна потужна яхта допоможе Lexus проникнути в нові для бренда сфери стилю життя й активного відпочинку. 12 січня 2017 р. на острові Ді Лідо у затоці Біскейн поблизу м. Маямі-Біч компанія Lexus представила результат проекту — діючу модель Lexus Sport Yacht.
ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ
Завдання на проектування відкритої спортивної яхти з досконалим дизайном для одноденних прогулянок, розрахованої на 6-8 пасажирів, отримав Центр дизайну Lexus з м. Тойота (Toyota City), Японія.
Улітку 2015 р. концептуальні розробки команди дизайнерів були представлені шеф-дизайнеру Toyota і президентові Lexus International Co. Токуо Фукуіті (Tokuo Fukuichi), керівнику профільного підрозділу Toyota Marine Department Сігекі Томоямі (Shigeki Tomoyama) та президенту Акіо Тойоді.
Цінність цієї роботи полягає в тому, що нам довелось активізувати свою творчу енергію та розширити уяву на дизайн і стиль життя, що знаходяться поза межами звичної для нас автомобільної реальності. Протягом 2015 р. тривало удосконалення обраного варіанту, співробітники Marine Department проектували конструкцію та бортові системи судна.
Представлена у Маямі концептуальна модель Lexus Sport Yacht виготовлена в єдиному екземплярі, плани щодо серійного виробництва наразі відсутні. Виробництво єдиної концептуальної моделі представники Marine Department доручили американській компанії «Marquis-Carver Yacht Group» з м. Пуласкі (Pulaski), штат Вісконсин, що має відповідні виробничі потужності та значний досвід ручного виготовлення великих конструкцій із композитних матеріалів.
ОСОБЛИВОСТІ
Одна з унікальних рис концептуальної моделі Lexus Sport Yacht — безшовне з’єднання верхньої палуби і зовнішнього корпуса, що охоплюють внутрішній каркас. Обидва елементи являють собою суцільні деталі з двошарової поліуретанової смоли, яка армована викладеною вручну тканиною з вуглецевого волокна. Цей композитний матеріал відомий також як вуглепластик.
Аналогічні композитні матеріали використовуються також для виготовлення гоночних автомобілів і таких суперкарів, як Lexus LFA, високоманеврових літаків, лиж і велосипедів для спортивних змагань, а також гоночних яхт світового класу.
Завдяки унікальній вуглепластиковій конструкції Lexus Sport Yacht майже на 1000 кг легша у порівнянні з подібними яхтами з корпусом зі склопластику. Задля зменшення гідродинамічного опору та покращення балансу керованості на високих швидкостях підводна частина корпуса має ступінчасту форму.
Джерелом рушійної сили концептуальної моделі слугують два бензинові двигуни V8 із робочим об’ємом 5,0 л кожен. Ці агрегати створені на базі високопотужного двигуна 2UR-GSE, що використовується в купе Lexus RC F, спортивному седані GS F та новому спортивному купе LC 500.
Кожен двигун розвиває потужність понад 440 кінських сил / 446 к.с. за стандартом DIN / 328 кВт, завдяки чому за допомогою двох транцевих навісних агрегатів із гідравлічним управлінням яхта здатна розвивати швидкість до 49 миль/год (43 вузлів). Пристрій для підкермовування з рукояткою у формі джойстика полегшує причалювання.
Капітан контролює бортові системи і керує їх роботою за допомогою розташованої за штурвалом кольорової сенсорної панелі. Тут відображається інформація навігаційної системи на базі GPS, цифрові показники, дані радара і гідролокатора, а також системи освітлення та мультимедійно-розважальної системи. Капітанське сидіння оснащене електроприводом регулювання, а підлокітники можуть опускатись, перетворюючись у відкидні сидіння для особливих гостей.
Передня пасажирська каюта вражає розкішною шкіряною оббивкою Lexus з декоративними вставками зі скла і дерева. Висока стеля, що дозволяє стояти у повний зріст, шестимісний диван, стіл і система кондиціонування повітря забезпечують надзвичайно приємну атмосферу для тісного спілкування.
На камбузі знаходиться двоконфоркова плита, раковина і розташований під стільницею холодильник. У туалеті зі стильним оздобленням також розташований душ.
До переліку оснащення входить вбудована аудіо-відеосистема з можливістю підключення до мереж 4G/Wi-Fi та WAN. Відтворення звуку забезпечують динаміки від компанії Revolution Acoustics, при цьому в ролі випромінювача звуку виступає стельова панель, а за подачу сигналу відповідає цифровий підсилювач Mark Levinson® Reference
ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ
Lexus – підрозділ компанії Toyota Motor Corporation, було засновано в 1989 році для розробки і виробництва престижних автомобілів, дорогих, розкішних і красивих з наданням послуг з обслуговування клієнтів на найвищому рівні. Компанія Lexus International виділилася в окрему компанію-в-компанії в 2011 році для координації базової стратегії, планування, проектування, виконання інженерно-проектних робіт і виробництва цієї марки.
У 1997 році було засновано морський підрозділ Toyota Motor Corporation, метою якого стала розробка яхт преміум-класу із застосуванням новітніх технологій і передових методів контролю якості, характерних для виробництва розкішних автомобілів Lexus. У морську лінійку Toyota Ponam входять спортивні і риболовецькі судна зі склотканини завдовжки в 26 і 28 футів, а також розкішні прогулянкові катери з каютами завдовжки в 31, 35, 37 і 45 футів з міцними і тихими корпусами із зварюваного алюмінієвого сплаву A5083.
Моделі Ponam оснащені високоефективними турбодизельними двигунами, що виготовляються на базі двигунів позашляховиків преміум-класу Lexus GX 300d (трилітровий чотирициліндровий турбодизель) і LX 450d (турбодизель з подвійним турбонаддуванням V8 об'ємом 4,5 л).
Лінійка Toyota Ponam є лідером яхтової індустрії преміумкласу в Японії. З 1998 по 2002 роки підрозділ Toyota Marine також розробив і випустив лінійку Epic – серію катерів на водних лижах і човнів для змагань з вейкбордингу зі скловолокна, призначених переважно для ринку США. Всі вони оснащені бензиновим двигуном V8 1UZ-FE DOHC об'ємом 4,0 л, що встановлюються на седанах преміумкласу Lexus LS 400.
Компанія Marquis Yachts є незалежною приватною компанією в Пуласкі, штат Вісконсин, яка проєктує, розробляє і випускає судна під брендами Marquis Yachts і Carver Yachts. Її головне досягнення – трирівнева яхта преміумкласу довжиною 73 фути з корпусом, палубою і рубкою зі скловолокнистого пластику..