ШВИДКІ ДІЇ
ПЕРШИЙ ПЛАГІН-ГІБРИД LEXUS В УКРАЇН

ПЛАГІН-ГІБРИД RX 450h+

Ефективність та екологічність — це про Lexus RX 450h+. Автомобіль оснащений чотирициліндровим атмосферним двигуном на 2,5 літра і літій-іонною батареєю ємністю 18,1 кВт/год. Його загальна потужність становить 309 к.с, а розгін від 0 до 100 км/год відбувається усього за 6,5 секунди. Запас ходу Lexus RX 450h+ у режимі електромобіля – від 69 км. При розряджанні батареї автомобіль плавно перемикається на гібридно-бензиновий двигун. При цьому він зберігає високу ефективність споживання пального та зм

ДЛЯ ЗРУЧНОСТІ

ПЛАГІН-ГІБРИД

Lexus Plug-in Hybrid RX 450+. Плагін-гібрид (PHEV) Лексус дозволяє використовувати звичайний бензиновий 2,5 л двигун, і електродвигун автономно один від одного.

ПЕРЕВАГИ ПЛАГІН-ГІБРИДІВ LEXUS

A white Lexus RX
A person charging a Lexus NX Plug-In Hybrid
ДЛЯ БУДЬ-ЯКОГО СТИЛЮ ЖИТТЯ

ПОЛІПШЕНА ВАРІАТИВНІСТЬ

Насолодіться найкращим із того, що пропонують два різних приводи, з плагін-гібридами Lexus, які відповідають вашому стилю життя. Оцініть економію пального і відсутність шкідливих викидів під час коротких поїздок у режимі електромобіля. Почувайтеся безтурботно під час тривалих поїздок: гібридний силовий агрегат усуває будь-яку занепокоєність щодо запасу ходу.

A person looking at a parked Lexus NX
ЗАПАМОРОЧЛИВА ПОТУЖНІСТЬ

ДИНАМІКА БЕЗ КОМПРОМІСІВ

Відчуйте фірмову потужність і динаміку Lexus, а також безпрецедентне задоволення за кермом з нашою лінійкою плагін-гібридних моделей. Завдяки досконалим технологіям електрифікації в нашому плагін-гібриді RX 450h, розгін від 0 до 100 км/год займає лише 6,5 секунди, а запас ходу в режимі електромобіля - від 69 км. Усе це завдяки 15 рокам новаторства та вдосконалення технологій електрифікації.

Person walking away from a Lexus NX
A person charging a plug-in hybrid Lexus
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?

НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ

У лінійці електрифікованих плагін-гібридів Lexus поєднуються традиційний бензиновий двигун і тягова батарея більшого розміру. Для більшої зручності тягова батарея може заряджатися або на ходу, або від зовнішнього джерела енергії. Керуючи потоком енергії під час руху, щоб максимізувати потужність і знизити витрату пального, силовий агрегат починає працювати в режимі самозарядного гібрида, коли рівень заряду тягової батареї падає нижче певного значення, ефективно працюючи навіть на високих швидкостях.

РОЗПОВСЮДЖЕНІ ЗАПИТАННЯ ПРО ПЛАГІН-ГІБРИД

Гібридний автомобіль, який можна заряджати (PHEV, або плагін-гібрид), має і звичайний бензиновий двигун, і електродвигун. Його акумулятор більший, ніж на звичайному самозарядному гібриді. Це означає, що ви можете подорожувати у режимі електромобіля на довші відстані без генерування  шкідливих викидів. 

Плагін-гібридні автомобілі мають два джерела енергії: бензиновий двигун внутрішнього згоряння і тягову акумуляторну батарею. Коли тягова батарея заряджена, автомобіль працює у режимі електромобіля. Згодом, коли батарея розряджається, підключається бензиновий двигун у складі гібридної самозарядної системи.

Так. Плагін-гібриди можна заряджати як від зовнішнього джерела енергії, так і під час руху завдяки технології самозаряджання.

Плагін-гібриди можуть працювати виключно на електротязі без перемикання на бензиновий двигун, оскільки тягова батарея є їхнім основним джерелом енергії. Гібридні автомобілі використовують і бензин, і електроенергію одночасно.

Коли у плагін-гібрида розрядиться тягова батарея, автомобіль автоматично перемкнеться на використання бензинового двигуна.

БІЛЬШЕ ГІБРИДНИХ МОДЕЛЕЙ

ДЛЯ СВОБОДИ

САМОЗАРЯДНІ ГІБРИДИ

Відчуйте свободу в дорозі з нашою лінійкою самозарядних гібридів. Тягова батарея заряджається під час подорожі, а ви насолоджуєтеся такими ж перевагами у економічності та відсутності шкідливих викидів, завдяки режиму електромобіля.

ДЛЯ ЗАХОПЛЕННЯ

ГІБРИД З СПОРТИВНИМ ХАРАКТЕРОМ

Відкрийте для себе самозарядний гібрид Lexus зі спортивним характером, розроблений для задоволення потреб водіїв, які прагнуть надзвичайної динаміки. Завдяки турбодвигуну та всеколісному керуванню ви відчуєте неперевершену потужність і задоволення від керування навіть на високих