Особливості нового Lexus LF-30
Постійно прагнучи втілювати інновації та гарантувати клієнтам дивовижні враження, компанія Lexus представила власну стратегію розвитку Lexus Electrified для наступного покоління електромобілів.
Lexus представив власну стратегію розвитку електромобілів під час світової прем’єри концепту Lexus LF-30.
Постійно прагнучи втілювати інновації та гарантувати клієнтам дивовижні враження, компанія Lexus представила власну стратегію розвитку Lexus Electrified для наступного покоління електромобілів.
Представляє нову стратегію переходу Lexus до випуску автомобілів з електричними силовими установками.
Місія концепту електромобіля LF-30 полягає у позначенні ключових позицій стратегії Lexus Electrified. Його дизайн досить інформативно зображає погляд бренда на розвиток цього напряму: від акумуляторного електромобіля клієнти очікують футуристичного вигляду − і таке очікування буде задоволено за допомогою інструментів дизайну. При цьому інтер'єр створений з урахуванням органічної інтеграції технології автономного керування та інших передових технологій. Від самого початку розробки потужність і динаміка закладені в усі вузли й агрегати Lexus Electrified. Для цього напрацювання, отримані командою під час розробки гібридів, розширені новітніми технологічними розробками Lexus.
Досвід у розробці систем управління електромоторами дозволяє вносити моментальні коригування в усю поведінку автомобіля − таке рішення принципово не доступне для автомобілів на традиційних видах пального. І це ще не все − концепт-кар LF-30 демонструє низку найбільш передових технологій, які зможуть знайти застосування до 2030 року. Наприклад, якісно новий кузов, ідея якого базується на ключовому підході бренду Lexus «Орієнтація на людину», або електронне управління кульовим колесом, при якому відсутній фізичний зв'язок між кермом і колесами.
Дає уявлення про те, якими можуть стати автомобілі напряму Lexus Electrified до 2030 року.
Поставивши перед собою завдання створити новий дизайн, який може мати винятково електромобіль із вбудованими в колеса електромоторами, дизайнери Lexus постаралися візуально підкреслити унікальний принцип розподілу потоків енергії, що використовується у LF-30. Усі обриси цього електромобіля візуально символізують, що потоки енергії, створювані колесами, розставленими широко по кутах кузова, спрямовані до кабіни, і проходячи повз водія, безпосередньо перетікають на поверхню дороги.
Візуально передаючи одну з ключових цінностей бренда Lexus − у центрі уваги завжди знаходиться людина − дизайнери спроєктували салон нового прототипа відповідно до концепції, що отримала назву Tazuna («вуздечка»). Як за допомогою всього лише однієї вуздечки можна налагодити взаємодію між вершником і конем, так і тут всі органи управління зосереджені на штурвалі та максимально наближеному до нього проєкційному дисплеї. Таким чином формується компактний простір, що дозволяє водієві зберігати максимальну концентрацію на керуванні автомобілем, при цьому контролюючи найрізноманітніші його функції: навігацію, роботу аудіосистеми, вибір режиму руху − без потреби відводити погляд або використовувати будь-які інші ручні перемикачі.
Lexus вважає технологію Advanced Posture Control однією з ключових складових концепції Lexus Electrified і планує поширити її на всю свою лінійку електромобілів.
Система електронного рульового керування steer-by-wire передбачає відсутність механічного зв'язку між кермом та колесами. Таке рішення дозволяє точніше маневрувати залежно від умов руху, при цьому водій отримує відчуття кращої керованості та більшого контролю на дорозі. Також steer-by-wire дає більше відчуття простору, адже у безпілотному режимі кермо можна скласти, звільняючи додаткове місце.
Довжина (мм) | 5,090 |
Ширина (мм) | 1,995 |
Висота (мм) | 1,600 |
Колісна база (мм) | 3,200 |
Маса (кг) | 2,400 |
Запас ходу [WLTP] (км) | 500 |
Ємність батареї (кВт/год) | 110 |
Швидкість заряджання (кВт) | 150 |
Час розгону від 0 до100 км/год (секунд) | 3.8 |
Максимальна швидкість (км/год) | 200 |
Макс. продуктивність (кВт) / макс. крутний момент (Нм) | 400/700 |