ШВИДКІ ДІЇ
Концептуальні автомобілі

Ультра компактний концепт-кар

концепт-кар lf-sa

Ми звернулися до європейського дизайнерського бюро ED2 з пропозицією створити концептуальне бачення міського малогабаритного автомобіля з посадковою формулою 2+2. Результат – спрямований на водія дизайн концептуального автомобіля, який об’єднує як дух пригод поїздки на вихідні дні, так и щоденні подорожі містом (SA з англійської означає «маленький шукач пригод»).

У концептуальному автомобілі LF-SA поєднано сміливу інтерпретацію філософії дизайну Lexus під назвою «L-finesse», а особливу увагу приділено задоволенню від перебування за кермом.

Концептуальний автомобіль LF-SA досліджує майбутнє, у якому водії автомобілів Lexus як і раніше матимуть можливість користуватися розкішшю самостійного керування автомобілем, одночасно насолоджуючись найсучаснішими можливостями використання портативної електроніки, інформаційно-розважальної апаратури та засобами безпеки.

 

смілива, компактна елегантніст

Концептуальний автомобіль Lexus LF-SA справляє враження особливо міцного та надійного транспортного засобу. Конструктори Lexus зробити його з надзвичайно компактними габаритами, маневреністю та динамічністю, які притаманні справжньому міському автомобілю.

далекоглядний дизайн

Контраст між западинами та опуклостями на панелях кузова підкреслено ефектними заглибинами над колісними арками, особливо у задній частині, роблячи пропорції конструкції унікальними та надаючи їй напрочуд динамічний й цілеспрямований вигляд.

захоплюючі відкриття в колірній гаммі

Дух пригод відображено навіть у кольоровому оформленні концептуального автомобіля: зоряно-сріблястий колір кузова нагадує про дослідження космосу, а салон – про видовищне сонячне затемнення.

інтер’єр lf-sa

Попри свої відносно невеликі зовнішні габарити, концептуальний автомобіль LF-SA приємно здивує вас розмірами салону. Таке відчуття просторості підкреслюється стрімкою формою передньої панелі і унікальним налаштуванням керма і педалей.

дизайн, орієнтований на водія

Оскільки у міських автомобілях зазвичай подорожує лише сам водій, застосування посадкової формули 2+2 у салоні надає йому головну роль. Сидіння водія зафіксовано, а от положення керма та педалей можна регулювати. Таким чином автомобіль йде на зустріч водієві, а не навпаки.

простір для дослідження

Сидіння переднього пасажира можна відсунути, щоб дозволити пасажирам потрапити на задні місця. В дизайні салону використано простір, матеріали та об’єм таким чином, щоб створити дві чітко визначені, еліптичні зони, що частково пересікаються.

 

цілісний та інтуїтивний

До складу інформаційно-розважальної системи входить розташований у комбінації приладів цифровий екран, на якому картинка схожа на голограму, та ширококутна проекція показників роботи автомобіля на лобове скло.