ШВИДКІ ДІЇ
КОНЦЕПТ-КАРИ

LF-Z ELECTRIFIED

Сьогоднішній глобальний онлайн-дебют концепта LF-Z Electrified знаменує собою майбутні ініціативи Lexus і початок епохи еволюції бренда.

LF-Z ELECTRIFIED
Lexus завоював унікальну позицію на ринку завдяки одночасній розробці найширшої у світі лінійки гібридних електромобілів преміумкласу та виробництву суперкара LFA й інших першокласних моделей модифікації «F». Завдяки стратегії розвитку пропозиції електрифікованих гібридів бренд реалізував два мільйони одиниць автомобілів від моменту появи RX 400h у 2005 році. Сьогодні Lexus пропонує дев'ять моделей гібридних електричних й акумуляторних електромобілів, які доступні приблизно в 90 країнах світу. Видатна репутація бренда як технологічного новатора та світового лідера у галузі електрифікованих силових агрегатів слугує ідеальною платформою, аби приймати виклики майбутнього.

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

LF-Z Electrified демонструє майбутнє Lexus своїм дизайном, особливостями керування і передовими технологіями, які будуть представлені у нових моделях, що вийдуть на ринок до 2025 року.

Використання спеціальної платформи для електромобілів є фундаментальним кроком у реалізації мети Lexus Electrified, яка звучить як «використання технології електрифікації для досягнення значного поліпшення базових характеристик автомобіля». DIRECT4 також відрізняє цей концепт від звичайних автомобілів.

Поєднуючи технології електрифікації та управління рухом, які розроблялися протягом багатьох років, Lexus прагне втілювати свою філософію водіння Lexus Driving Signature, що має на меті створити ліпший безпосередній зв'язок автомобіля та водія.

Зовнішній вигляд кузова вирізняється скульптурністю, що підкреслює емоційну привабливість, властиву Lexus, а розміщення потужного електродвигуна у задній частині автомобіля сприяє динамічності та маневреності.

 

 

 

 

 

ПОЛІПШЕНИЙ ЗВ'ЯЗОК ЛЮДИНА-МАШИНА

Lexus Driving Signature дає водію відчуття, ніби він має постійний зв'язок з автомобілем — його прискоренням, уповільненням, кермуванням. Усе це завдяки безпосередньому швидкому відгуку, що миттєво реагує на дії та наміри водія.

Дизайн та інженерне рішення LF-Z Electrified забезпечують цю якість водіння, вирізняючись ідеальними характеристиками інерції завдяки оптимальному розташуванню акумулятора та двигуна. Електрифікація означає, що компонування автомобіля не обмежується рухом коліс за допомогою двигуна і трансмісії, що є еволюцією в базовій роботі автомобіля та допомагає реалізувати Lexus Driving Signature.

Горизонтальне розташування акумулятора під підлогою робить конструкцію автомобіля жорсткішою, знижує його центр тяжіння та допомагає поглинати шум і вібрації від контакту з дорожнім покриттям. Такий підхід ще більше підвищує рівень безшумності та комфорту під час руху — тих виразних рис автомобілів Lexus, що давно зарекомендували себе. Це також робить салон більш просторим і комфортним.

Нова система Lexus DIRECT4 дозволяє вільно та незалежно керувати крутним моментом високопродуктивного двигуна на всіх чотирьох колесах. Система адаптується для забезпечення переднього, заднього або повного привода залежно від ситуації, допомагаючи контролювати положення автомобіля. DIRECT4 реагує на використання водієм акселератора та керма, забезпечуючи потужне прискорення і точне проходження поворотів, що ідеально відповідає намірам водія.

Кермування реалізоване за допомогою дротів, відтак механічного зв'язку з кермовим валом немає. Це дає більш пряму кореляцію між операціями кермування та рушійною силою, тому автомобіль може повертати за меншим кутом повороту керма залежно від умов руху. Водій відчує переваги цієї передової технології, яка забезпечує точніше кермування, а автомобіль точно відповідає його намірам. Повністю електронна система також відфільтровує небажані вібрації від контакту з дорожнім покриттям. Усе це забезпечує досвід водіння, який надихає.

СЕРІЯ ВІРТУАЛЬНИХ ІНТЕР'ЄРІВ

Щоб відсвяткувати світову прем'єру LF-Z Electrified, концептуального електромобіля з акумуляторною батареєю, що символізує наступний розділ розвитку бренда, Lexus залучив трьох новаторських художників і дизайнерів, аби переосмислити інтер'єр свого останнього концептуального автомобіля.

 

 

 

 

МАЙБУТНІЙ РОЗВИТОК ДИЗАЙНУ LEXUS

LF-Z Electrified є дослідним концептом, який демонструє, як еволюціонуватиме дизайн Lexus — у бік простих і захопливих форм, рішучих пропорцій і характерного зовнішнього вигляду. Загальна форма вирізняється обтічною кабіною з низьким носом і підвищенням у задній частині, що є конструктивною особливістю, унікальною для електромобілів.

Дизайнери заповзялися розвинути культову форму веретеноподібної решітки Lexus, аби створити новий веретеноподібний корпус, що транслює нове вираження архітектури автомобіля. Дизайн також відсилає до продуктивності системи DIRECT4 своїми плавними динамічними лініями дверей, що ніби рухаються назад, та ефектною обробкою колісних арок.

У задній частині чіткий і простий горизонтальний дизайн у поєднанні з формою, що підкреслює колеса, створює потужну поставу. Вузькі задні горизонтальні комбіновані ліхтарі прикрашені новим логотипом Lexus, що символізує нове покоління дизайну Lexus.

НОВИЙ КОКПІТ ТАЗУНА ТА КОНЦЕПЦІЯ ВІДКРИТОГО ІНТЕР'ЄРУ

Нова концепція Тазуна виводить фундаментальний підхід Lexus, тобто орієнтованість на людину, на вищий рівень. Кокпіт було створено з думкою про принцип Тазуна, що описує взаємодію між конем і вершником, коли команди передаються за допомогою поводів. Тут це інтерпретується за допомогою тісної координації перемикачів на рульовому колесі та проєкційному дисплеї, що дозволяє водієві інтуїтивно отримувати доступ до функцій та інформації, не змінюючи поля зору та не відволікаючись від дороги попереду.

Кокпіт є серцем автомобіля, а панель приладів та інші елементи управління розташовані досить низько відносно пасажирів. Це створює відчуття відкритості та втілює філософію гостинності Омотенаші, тобто комфортного простору, в якому кожна деталь ретельно продумана.

Безшовне з'єднання верхньої панелі передка кузова з передніми та задніми дверима надає простору відчуття обтічності та високої якості. Скляний панорамний дах додає відчуття простору.

РОЗШИРЕНІ ФУНКЦІЇ ДЛЯ ЗБАГАЧЕННЯ ДОСВІДУ ВОДІННЯ

Штучний інтелект LF-Z Electrified забезпечує постійну підтримку та відіграє активну роль, вивчаючи вподобання та поведінку водія. Спілкування за допомогою голосу сприяє легкості водіння. Розпізнавання голосових команд відбувається за допомогою новітніх технологій штучного інтелекту, який також навчається й адаптується до звичок та уподобань водія, виконуючи такі завдання, як планування маршрутів і надання інформації про пункт призначення. Ця інтерактивність будує діалог між штучним інтелектом і водієм, поліпшує враження від водіння та надає підтримку, яку можна порівняти з консьєрж-сервісом.

Цифровий ключ дає сім'ї та друзям доступ до автомобіля без потреби ділитися фізичним ключем. За допомогою смартфона також можна керувати певними функціями автомобіля, такими як замикання та відмикання дверей. Надаючи доступ до автомобіля за допомогою цифрового ключа, водії можуть отримувати такі послуги, як доставка посилок безпосередньо в автомобіль, а також пропонувати каршеринг.

У дверях використовується система E-Latch. Коли водій або пасажир наближається до автомобіля з ключем, висувна ручка дверей автоматично відкривається. Потім двері можна розблокувати і плавно відчинити, просто торкнувшись датчика всередині ручки. Щоб вийти з автомобіля, можна відчинити двері, натиснувши на перемикач відчинення дверей. Датчики на автомобілі контролюють навколишній простір і попереджають про наближення транспортного засобу або велосипедиста, знижуючи ризик аварії під час виходу з автомобіля.

Панорамний дах виготовлений з електрохромного скла, яке за потреби затемнюється. Задні сидіння, що мають функції масажу, можна відхилити.

Аудіосистема нового покоління Mark Levinson відтворює якість звуку, притаманну найкращим концертним залам. Точне керування динаміками дозволяє водію та пасажирам насолоджуватися музикою в ідеальних умовах. Функція шумопригнічення може відфільтровувати навколишні шуми в салоні, полегшуючи розмови. 

 

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЕЛЕКТРИЧНОГО LF-Z

Загальна довжина (мм) 4,880
Загальна ширина (мм) 1,960
Загальна висота (мм) 1,600
Колісна база (мм) 2,950
Споряджена маса (кг) 2,100
Запас ходу електромобіля — за циклом WLTP (км) 600
Тип батареї Літій-іонний
Ємність батареї (кВт/год) 90
Швидкість зарядки (кВт) 150
Швидкість зарядки (кВт) Liquid
Прискорення 0-100 км/год (с) 3.0
Максимальна швидкість (км/год) 200
Макс. потужність (кВт)/максимальний крутний момент (Нм) 400/700

НОВИЙ ДІЛОВИЙ І ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР LEXUS БУДЕ ВІДКРИТО У 2024 РОЦІ

У березні 2024 року Lexus відкриє новий діловий і технологічний центр у Сімоямі, префектура Аїті, Японія. Це об’єднає інженерів і дизайнерів Lexus із їхніми колегами з планування продукції.

Тут розвиватимуться і автомобілі, і співробітники — завдяки підходу «Водіння та поліпшення», чому сприятимуть тестові треки з відтвореними суворими умовами водіння, які можна зустріти в усьому світі. Це стало можливим завдяки великій території у Сімоямі та її природному горбистому ландшафту.

Також буде побудовано нову будівлю Lexus і конференц-виставковий центр «Мессе» з приміщеннями, де компанія зможе працювати над проєктами із зовнішніми бізнес-партнерами. Обидві будівлі допоможуть людям із Lexus і зовнішнім бізнесам чи організаціям співпрацювати у відкритому та гнучкому робочому середовищі, щоб вивести виробництво автомобілів за межі наявних можливостей.

Основою розробок нових автомобілів стане нова триповерхова будівля Lexus. На першому поверсі буде розміщена зона, що імітує вигляд і відчуття піт-гаражу на перегоновій трасі Нюрбургринг. Там спеціалісти з усіх підрозділів можуть співпрацювати над проєктами, застосовуючи сучасні цифрові інструменти для гнучкої розробки транспортних засобів.

Планування дизайнерського простору на другому поверсі розроблено для максимальної креативності з глиняними моделями на видноті. Тут дизайнери, продуктові інженери, спеціалісти з аеродинаміки та інші члени експериментального департаменту можуть тісно співпрацювати над новими ідеями.

Офісні приміщення на першому поверсі мають відкрите планування, що заохочуватиме різні бізнес-підрозділи до співпраці та збільшить індивідуальну креативність. Щоб прискорити орієнтований на автомобіль розвиток, гнучкий підхід до роботи допоможе працівникам у разі потреби  вільно пересуватися між поверхами.

Будівля «Мессе» заохочуватиме і сприятиме креативності зовнішніх бізнес-партнерів Lexus. Окрім багатоцільового холу, тут є гараж, де команда і бізнес-партнери можуть зустрічатися для огляду, оцінки, роботи і взаємодії з транспортними засобами.

Розробка тестових треків уже стартувала. Наразі вона триває на 5,3-кілометровій заміській трасі, що підіймається на 75 м і має низку поворотів, утворених завдяки природному ландшафту земної поверхні. Загалом тут буде приблизно 10 різних тестових треків, включаючи високошвидкісну трасу та інші, що відтворюють різні дорожні поверхні з усього світу.

Важливим для співіснування з місцевим середовищем і громадами є ретельне планування деталей при розробці центру Сімояма.