ШВИДКІ ДІЇ
КОНЦЕПТУАЛЬНІ АВТОМОБІЛІ

Світова прем’єра флагманського концепт-кара LEXUS

В рамках 45-го токійського автосалону відбулася світова прем’єра концепт-кара Lexus LS+, який має широкі можливості автопілотування.

Прагнучи внести свій внесок до створення світу без дорожньо-транспортних пригод, Lexus активно розробляє і впроваджує найсучасніші технології, що базуються на концепції комплексного забезпечення безпеки – Integrated Safety Management Concept2. Для того, щоб будь-хто міг насолодитися як безпечним, плавним рухом, так і задоволенням від керування автомобілем, Lexus займається розробкою технологій автоматизованого керування. В планах бренду – початок застосування технологій автоматизованого керування, що отримали назву «Urban Teammate», на дорогах загального користування в 2020 році.

основні особливості концепт-кара ls+

Оснащений найпередовішими, високотехнологічними рішеннями концепт-кар LS+ формує образ флагманського седана LS майбутнього: його дизайн футуристичний і разом з тим величний. Практичне застосування демонстрованих на концепт-карі технологій автоматизованого керування планується почати в 2020 році.

Уявлення про майбутній вигляд флагманського седана LS

Будучи концептуальною моделлю, що дає уявлення про те, як може виглядати седан LS в майбутньому, LS+ створює належне флагману величне враження і позначає напрям дизайну Lexus нового покоління, заснованого на філософії L-finess3. Крім сміливої еволюції фірмової веретеноподібної решітки радіатора з великою поверхнею повітрозабору, що забезпечує як більш ефективніше охолоджування, так і покращені аеродинамічні характеристики, сміливий погляд в майбутнє Lexus в концепті LS+ проявляє себе в частковому використанні технології лазерного світла у фарах і в задніх блоках.

Новітні технології автоматичного керування під управлінням ШІ


Lexus прагне внести свій внесок до формування середовища, в якому всі люди зможуть насолоджуватися можливостями безпечних, комфортних і повсюдних перевезень завдяки впровадженню технологій автоматизованого керування транспортними засобами. Зокрема, бренд збирається зробити можливими поїздки з автоматизованим керуванням від в’їзду на спеціально призначені шляхи до з’їзду з них за допомогою технологій безпілотного керування «Highway Teammate», які представлені на концепт-карі LS+ і впровадження яких заплановано на 2020 рік.

На магістралях, призначених тільки для руху механічних транспортних засобів, завдяки відповідним алгоритмам розпізнавання, оцінки та керування, за якими працюють бортові системи відповідно до актуальних транспортних умов, ці технології вже дозволяють автоматичне вбудовування в транспортний потік, перебудування і відхід на бічні дороги. Також вони здатні підтримувати рух автомобіля в своїй смузі і контролювати дистанцію між транспортними засобами.
Концепт LS+ здатний встановлювати зв’язок з центром обробки даних для оновлення програмного забезпечення бортового обладнання і завантаження нових функцій. За рахунок такого зв’язку штучний інтелект, який здатний навчатися у взаємодії з масивами «великих даних», також отримує і використовує інформацію про ситуацію на шляхах і прилеглих до них територіях. Такий штучний інтелект забезпечує високий рівень автоматизації процесу керування автомобілем. Автомобіль, що здатний розвиватися разом зі своїми користувачами, втілює нову епоху уявлення про автомобілі, з якими люди зможуть встановлювати емоційний зв’язок.

*1 – В 2017 році Токійський Автосалон проводився вже в 45-й раз. Виставка відбувалася в розташованому на водному фасаді міста міжнародному виставковому центрі Tokyo Big Sight з 25 жовтня по 5 листопада.

 

*2 – Концепція інтеграції окремих технологій і систем безпеки автомобіля для забезпечення більш високого рівня допомоги водієві в будь-якій дорожній ситуації.

*3 – L-finesse – власна філософія дизайну Lexus. Вона заснована на поєднанні ідей «leading-edge» (передова, така, що лідирує) і «finesse» (майстерність, умілість). Метою цієї філософії є формування нового рівня цінностей шляхом досягнення гармонії на перший погляд суперечливих складових завдяки підходу, що отримав назву «YET» («і разом з тим…»)..